2013年8月1日星期四

Mr Go 大明猩

Kingkong電影系經典但唔系我口味,反而尼部都有猩猩既中韓電影《Mr Go大明猩》就睇得好舒服。

如果你之前有睇過《200磅美女》(首主題曲勁好聽個部呢~~maria,oppa maria~~)你會對尼位南韓導演金容華有信心,而《大明猩》電影既主線起點就圍繞著容華馬戲團!裡面既演員應該只熟悉徐嬌一人,不過其他既角色真系非常出色(當然主角都系叫靈靈同雷霆既兩只猩猩)。

電影除左中國投資同有中國女主角徐嬌之外,其本上由導演、編劇、配角到製作團隊都系南韓包辦,裡面近9成戲份都系南韓完成拍攝,CG效果做到極致。韓國電影既手法一向好出人意表,「笑中有淚,悲中有喜」系詎地既拿手好戲,所以故事既情節鋪排唔會悶場,加上韓國演員既誇張演繹,恰到好處(畢竟系一部老少咸宜既電影)。


電影剛系中國上畫1個星期總票房輕易就破億,馬來西亞剛剛上畫,值得入戲院睇大明猩。

沒有留言:

發佈留言