2013年8月21日星期三

前車可鑒

「前車可鑒」尼句話有時會成功改變一個人既習慣,尤其“驚麻煩既人”-即系我。

何解用“前車”呢?因為小弟真系因為前車而改變維修既習慣。維修汽車基本只得三個辦法:

《原廠維修》
《街坊/相熟車房維修》
《自己維修》

當然,只有對車超乎熱愛兼信自己技術多過專業維修師傅至會夠膽自己維修!

前車慣性系住家附近進行定期維修,雖然好多人話普通車房平過原廠好多架;但相對對於我黎講,風險亦增加好多:

“點解整極都好似整唔好既?”
“點解尼頭整完又要整既?”
“點解俾錢詎賺,詎俾面色我睇既?”
“點解明知俾既價錢唔系用原廠貨但仲會覺得唔抵兼危險既?”
“點解我遇人不淑既?”

5年前就開始番原廠維修,價錢真系有種令我心痛,不過為左解開尼d無謂既“點解”,只可以“吃的咸魚抵得渴”咯。


1 則留言:

  1. 好彩我有个开車房維修的姐夫,又有个开轮胎店的妹夫。(哈哈 !! 晒命)

    回覆刪除