2013年8月5日星期一

書在《面目可憎》

我買書有個簡單要求,《面目可憎》:

《面=封面》
一個吸引眼珠既封面系好奢侈既事,書市幾十萬本書,要脫穎而出確系頭痕。而封面既書名就系關鍵啦!同一類型既書籍有幾千本,例如烹飪、科技、工商行銷、旅遊等等,書名越騎尼越會吸引人去翻閱,當然都有d一針見血既書名例如“不亂花錢但仍存不到錢?”“老闆是豬頭”或者“我就是不愛上班但我有錢”等等。

《目=目錄》
目錄決定內容既關鍵,見到有本書叫“7招把到妹”,掀開目錄,點解無7招既?隱藏式?結果一招KO我放棄詎。

《可=不可》
只要我發覺屋企書架有超過3本未睇過既書,甘就不可買,甚至不可去逛書市。

《憎=最憎》
只要唔出現我最憎尼項,以上三項都可以隨時被破解買到本書。我最憎d書裡面既照片系影得肉酸既!肉酸既定義系「太真實+太殘舊」,尼兩種肉酸多數會出現系兩種書籍「旅遊+烹飪」。連照片都影到甘既鬼樣,你叫我仲有咩信心呢?

尋日去行書市,難得!皆因要揾下d西班牙既旅遊書參考參考,最後都無買;因為詎犯左最嚴重既第四項,真系好憎!

沒有留言:

發佈留言