2013年8月19日星期一

點會一直輸?

我運動好差(任何類型既運動)。上個星期同個friend玩小型桌球,每一盤都輸。輸左又再黎,又再輸,又再黎。腦海浮現:

《參與就已經滿足,輸贏唔系甘重要》
尼句話若然你無參加過任何比賽既話,你系唔會明白箇中奧妙;因為當你聽到人地講尼句話可能出現兩種反應:

1:好假咯,邊個參賽唔想贏噢!?
2:輸左就講埋d門面話,自欺欺人!

近尼幾年“現實派”當道,除左真人秀受歡迎之外,寫實既言語表達都好重要,唔再系《參與就已經滿足,輸贏唔系甘重要》單一標準答案,不時會出現《好唔開心,不過我下次都會做好,我有機會既!》或者《我覺得自己做得好好架喇,可能唔啱d評審胃口》等等,你會覺得比標準答案多左一份真實!(雖然都存疑,但至少多d選擇咯)生活上無論系大小比賽或參與,“贏”亦會成為一種動力令你更儘力。

輸,我絕不享受但亦不介意;堅信只要堅持,總會贏。

ps:第六局,我贏了因對手誤入黑球;果然球是圓的。

1 則留言: