2013年8月16日星期五

2013遊學。Chapter 4-編寫自己既章程

上個星期既書展專程逛左一轉,結果空手而歸;原先計劃要買既旅遊書最後都無帶番屋企。

俾着系我平時旅遊既習慣就會準備好多資料,或者跟隨旅遊書去遊玩,畢竟平時旅遊要用有限既時間嘗試無限既景點同美食;反而今次89日既《晨西遊記(暫名)》就決定只系去了解下當地交通鏈接尼一環,所謂既景點同餐廳或者體驗就到時至慢慢發掘啦(第一次單獨行甘長時間,又每樣野都由零開始甘正!記住我唔系去跑景點既。。。)。

整個行程既重點系西班牙(共75日,隨後14日就bonus track去其他周邊國家),所以亦希望可以有機會系10個週末去到至少6個唔同既城鎮「巴塞羅那除外,課程完結後至去」。而單單西班牙就有好多既選擇,不過依家都唔會去揀,捻住到時同d同學仔一齊去仲好體驗兼慳錢,所以。。。。我原來都好似無野可以再準備喇??!!

開始期待可以真系編寫屬於自己既遊學章程(文章+行程)。

ps:捻黎捻去依家就需要既系一部相機,我自問唔系玩專業相機既人,只會專注捕捉我認為靚既角度同感覺,所以相機既方便度系比較重要架!!唔知有無老闆要贊助一部相機俾我呢?今晚發夢希望老闆會出現~~記得PM我。

4 則留言:

  1. Hi Anson,

    do you mind me asking which university and what course you taking in Spain for 3 months ?

    i am just curious as someone who interest to further studies and exploring all the options available, thanks in advance for your reply!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hi,sorry for late to reply。 i just now settled all the payment for the course and final comfirm the school. this time i choose salamanca to learn the basic spanish, mon to fri 4hours/day. 11weeks. there r so many school , u can online searching which suit for u~~ ps: somemore besides the beach is nice~~

      刪除