2013年8月23日星期五

靈晨-泰國住宿篇

同班同事去泰國旅行,今次大家約定為“豪華放鬆之旅”所以整個旅程既住宿都系每人獨立既別墅或房間。

第三日由曼谷飛往素可泰,入住既尼間酒店屬於傳統風格,全木建築包括地板,一列有5間房並對,中間間隔一個大約10步路既露天走廊,酒店大致上被樹林圍繞,好寧靜偶爾仲會聽到d昆蟲聲。

同樣各自被分到獨立既房間,我就住系4號房。房裡有兩張單人床拼成既雙人床,張床靠著落地玻璃窗,窗外都系樹林,由門口到張床都需要行成10步,可想而知間房都相當寬闊。唯一唔習慣既系間房既燈光略顯昏暗,甘大間房只得床頭、入口處同廁所有燈,仲要系黃燈。

抵達素可泰都已經接近黃昏時段,做過一輪泰式按摩-小休-晚餐之後,各自番房休息,因為隔日凌晨4點要起行到附近既廟宇參與僧侶佈施活動。晚上10點,睇左一陣電視就捻住訓喇,通常外出一個人訓我都會選擇戴上眼罩開燈,當晚亦唔例外。

訓左一陣,隱約聽到地板既腳步聲,越行越近到床邊停左。個陣我已經儘量游說自己聽錯兼逼自己快d入眠,當時既睡姿系面向天花既,突然個頭好自然甘向右傾斜,明顯系床頭邊既位置有個重量坐左落去引致。我立即慢慢擰番正個頭,但仍然感受到床頭邊既位置系陷左入去,之後仲不斷搖下搖下,個時個心已經好慌亦唔敢除下眼罩。搖左一陣,停了,我掙開眼但仍系無除下眼罩,一個黑影迎面靠近,越僕越近,我想眯埋眼又唔得、想大聲嗌又無力。雖然隔著眼罩,但我真切感受到個黑影好近甘停系我面前,無任何既呼吸聲,只得一個黑影系近距離。我已經唔記得亦唔知道同個黑影對持左幾耐,只知道我郁都唔敢郁或者講已經郁唔到僵硬晒。直到“嗑嗑嗑”,門口有人敲門細細聲講“起身喇,要出發架喇”我至突然鬆一口氣,應左句“哦。。”之後郁到喇,除地眼罩,好似咩到無發生過亦無任何痕跡有人入過黎。

件事發生之後一直無同班同事講番,除左唔想嚇親詎地之外亦真系分唔清究竟當時發生既一切系咪發緊夢呢?但點解既感覺甘實在呢?不過,我寧願相信尼個系一個夢。

ps:捻起以前做既一個電台節目,亦捻起尼一個故事。


1 則留言: