2013年8月29日星期四

“歐=偶”癲了

有人話我個人系“刀子口豆腐心”,唔否認;心大心細系其中一個明顯症狀。

尼幾日就系繳交學費既最後期限,一早已經落訂但就拖到last minute至甘願俾。今趟去西班牙報讀基本西語課程11星期,雖然已經選定學校,但因為費用既差額所以尼幾日都仲會有d心大心細,尤其當個差額達到成千歐羅(相等馬幣4千5左右)。究竟點做決定呢?

《第一感覺》
千金難買心頭好,況且今個旅程已經系豁出去既決定,梗系揀第一感覺最想個間啦。環境系會影響心情架!

《催眠自己》
一直對錢既觀念系“只要肯做肯搏,一定賺得番!”,最多出年勤力搏殺咯~~分分鐘轉行都唔定添,世事無絕對!

《可能系last》
有人話要當每日好似最後一日黎過,所以今次雖然系第一次但亦可能系最後一次。若然仲留得條命,下次再去次選既~~


天真既我捻住國慶月D國幣會上揚,誓估唔到反而跌到冬菇都唔認得;
故事教訓我地=唔好做仙家,唯有尼幾日狂吃“雞”洩憤!!

ps:9月份我仲系馬來西亞啦,如果有適合既工作記得彈過黎,盡可能最後衝刺存多d旅費傍身~~多謝!

1 則留言: