2013年8月6日星期二

堆填區

每星期都會定時睇香港節目《新聞透視》,近期最大單野都莫過於“局長擁地自重”嫌疑案,其次就系堆填區問題。

堆填區簡單黎講就系垃圾存放集中地,香港每日大概有1萬噸既垃圾送往堆填區。睇到尼類新聞立即捻到:

1.馬來西亞每日製造幾多噸垃圾?唔知
2.究竟我每日製造幾多垃圾呢?唔知
3.有幾多公民知道馬來西亞堆填區位置呢?唔知
4.垃圾堆填區運作?唔知

好奇心既驅使,上網揾左一陣,網上見到個報告,我發出”哇!有無噢?“既疑問!

畢竟我唔系學者,亦唔系專家,更唔系受俸祿既官員,無興趣去探討。只系中左一個網友所講“唔到last minute出動既人就唔系馬來西亞人啦!”我同意,因為我仲未被濃濃既垃圾味圍攻、仲未意識到垃圾圍城既恐懼。

甘後知後覺,我又系咪垃圾呢?唔知。

沒有留言:

發佈留言