2013年8月13日星期二

下午茶。爸

尋日離晚餐前3粒鍾同阿爸講“lets go,我地去飲下午茶!”
下午茶時間特意將手提調至靜音,唔想對住死物既時間霸佔左難得同屋企人相處既時刻;結果兩仔爺一傾就忘記時間,傾左接近兩粒鍾,其中有一句特別深刻:

“我地尼d過左60歲既,過一日賺一日,開開心心簡簡單單就滿足啦”-爸

尼句既含義好簡單,就系叫我地過好自己既生活;唔使為左詎地老人家而覺得有壓力,更唔使刻意要特別俾d咩物質既享受詎地,最重要既始終系一家人齊齊整整開開心心簡簡單單甘有講有笑;吃一餐飯、飲一餐茶、傾通電話都已經好放心。

你「真的」喝對咖啡了嗎?12大QA立即檢測講真,好耐都無試過兩仔爺單獨傾甘耐,由爸爸既朋友、日常生活到依家d捻法,令我更了解亦令我覺得平時原來唔系甘了解。

仲有機會可以同爸爸一齊飲茶傾計、一齊相處;其實你話真正過一日賺一日究竟系邊個呢?!

沒有留言:

發佈留言