2013年8月2日星期五

我嬲。吳君如

吳君如,同詎有兩個第一次,兩個極端既感覺:

《反感+厭惡》
第一次主持電影記招@花田喜事2010。個陣就一日有3個工作,早上記者會,傍晚商場meet fans,晚上夜店meet fans2(好奇點解要系夜店meet fans,賀歲片喔??唔明)吳君如系我自細就電視撈飯睇住詎戲長大既,難得有近距離對話既工作機會,有d興奮但亦有d悚,畢竟都唔少人話詎好串!

結果當日出現:十問九唔應,面黑過鍋底,所有問題都幾乎由古仔同Ronald代答晒(我都無問過家庭事)而吳小姐只顧住同古仔玩。尼件事對我打擊幾大架,對詎反感之於亦不斷反覆責問自己“系咪我做得甘差呢?”
《好感+親切》
第一次到訪上海@神奇俠侶2011。事隔1年,收到通知要飛到上海採訪賀歲片演員全球記招兼獨家專訪。開始有d抗拒,上次經驗甘難頂又系原班人馬,今次仲要私下專訪添,死得啦!!最後都起程飛上海,除左系工作order之外,亦想再俾多次機會自己去接觸詎(畢竟吳君如真系我好中意既女演員黎架!),有專家話“第一印象唔好,好難再改變”真的嗎?

有趣畫面忍唔住影低
上海記招真系好大陣仗,過百媒體再加現場online直播互動,場地佈置到好似一場婚禮甘!粒幾鐘既記招完畢,演員番到休息室,輪流俾媒體採訪。通常都系聯訪之後至到我地專訪既(因為時間會長d)。等左20分鐘前面搞掂晒啦,我入到間休息室,見到古天樂、谷德紹各別坐系吳君如既左右,大家都坐sofa,幾個系度傾閒計,裡面都有3、4個助手。見到我入黎,大家不約而同起身同我打招呼,記得君如好似系第一個!!當時見詎地甘友善都松左口氣,逐一做訪問,由最有把握既導演開始-順利,再到古仔-超合作!壓軸到君如,有d心寒(因為我今次有set關於詎同家人既一d問題)我坐系詎隔離,放下一切既不安情緒進入訪問。結果,系訪問既整個過程裡面完全感受到詎既母愛(超興奮分享同家人尤其女女既相處),亦俾我從詎既眼神、動作、笑聲等等感受到真誠,令我兩年前對詎既壞印象完全洗底!



尼個case俾我既啓發好深,表面睇系一個樣;但當你嘗試去了解,又可能系另一番景象!判斷一個人一定要先接觸過、眼神交流過至可以下判斷,絕不能人云亦云,尤其身為媒體。

吳君如,48歲生日快樂。

沒有留言:

發佈留言