2013年8月28日星期三

爸爸的芭場-幸福篇











前兩日番hometown同爸爸吃午餐,返回KL時特意去新芭一轉(舊芭因為無申請到地契所以被政府建KTM鐵路時夷為平地,可憐既酸柑樹、紅毛丹樹、山荔枝樹、大樹菠蘿樹)。

近尼幾年,爸爸將新芭重新翻新種植,轉換種植橡膠樹(但仍保留幾棵榴蓮樹自家食用)。尋日就列出d所謂細時既芭場厭惡事件簿,但當然都有難忘開心幸福事啦:

《自娛》
去芭場既單車路程大約有20-30分鐘,通常都會系邊唱歌邊上路既。系芭場工作既時候都會同爸爸或家姐講笑話猜謎語,靠近火車軌道既角落都會特別謹慎但亦期待火車到來(有時會出現山豬!!)。

《被娛》
去新芭既路程雖然辛苦,但有時都會有意外收獲。新芭附近有兩個景點,一個系硫磺溫泉水池,另一個系沙地滑梯,爸爸有時都會獎勵我地帶我地去玩耍,捻起都幾過癮(免費既娛樂依家買少見少)。

《美食》
現場吃新鮮既生果系個陣系不屑(香蕉、大樹菠蘿、榴蓮、紅毛丹、山荔枝、吉仔),依家就好珍貴。芭場附近系雨後會出現一d叫“雞肉菇”既菌類,新鮮摘下番屋企加薑片就可以煮出勁好味既靚湯~~仲有,工作後都會榨新鮮蕃茄汁加糖或酸柑水解渴!!

我的回憶仍是我的,時間可以沖淡回憶但卻抹不走回味既感覺。

1 則留言:

  1. 细个时都要帮屋企做啲粗重劳力工作,当时当然厌恶但又无可奈何,今日想起又有另一返体会,幸福唔系必然,先苦后甜更加会珍惜。我的回忆是我的。。。。

    回覆刪除