2012年7月22日星期日

良性or惡性競爭??

毒獨男周記
過完2012年7月第三個星期

以前節目需求唯有每日都捻一篇稿,確實好有挑戰,但同時亦發覺真正系我身邊發生既大事需要1星期去發酵。

上個星期發生最大件事莫過於我精神不佳無法當班,我絕對系一個情緒化都無倫既衰人,奈何我亦知輕重,星期四確系好唔舒服,我知道勉強on air的話我必然會胡言亂語,5年道行一朝喪,所以我英明,mc。

另一件振奮事情就系星期二,終於新既中文電台啟播啦,我亦系從友人口中得知。振奮系因為有競爭才有進步!但系捻深一層,一直以黎都無系競爭,因為無得比較,大家風格唔同、dj間根本無競爭心態,只系企業之間既一d商業考量者。再加上由我入行之後,我都明白個遊戲規則點玩,數字遊戲???一笑置之(雖然影響花紅)但又可以點?but,我始終相信,做節目既仍然好有heart,只系大家公司方向唔同!努力吧!!

ps:惊觉这篇稿子没有发出!!!!!ok,repost。

沒有留言:

發佈留言