2013年11月22日星期五

《晨西遊記》day50:煮多兩味

時日無多,皆因12月14號就會同班同屋共住既“弟妹們”(我最老)say “Adios”@@所以有時間就煮多兩味俾詎地試下。千辛萬苦至揾到d東方食材=「豆腐同榨菜」,所以儘我所能啦!

放心,我系唔會系度分享食譜架(攞架來丟)。。睇相好啦,評語系:

@豆腐好好味!
(皆因有同學仔人生第一次吃豆腐)
@幾辣下!!
(我催眠詎地“un poco picante,poco”)
@煲湯好正!!
(儘量揾d唔使用腦既煮法,齋放水放晒d食材,煲,搞掂)
@榨菜好好味!
(無錯,大家應該系第一次吃榨菜既。。)
@蛋煮6粒鐘!
(皆因系個煲度等入味既時間都加埋)


對於以上既評價我絕對唔會自滿,因為我知道皆因同學仔少吃中餐兼simpatica,但我仍然感動詎地幫我清晒d食物。

ps:再放心,番黎馬來西亞我系唔會獻醜既~~仲有同場加映女同學既一煲咖喱雞(已經吃到一半所以無影到相,solisoli)

沒有留言:

發佈留言