2013年11月29日星期五

《晨西遊記》day57:“仍”活著

一早收到whatsapp,一位舊公司既老前輩同事離世,心情突然一沈。老前輩係技術部既主管,以前週六、週日都有做直播節目既時候,經常會撞見詎穿著便服系公司出現,原因系番黎檢查器材,update系統確保整個技術部既同事們一切可以順利甘支援節目播放出街達到最佳效果。當然,我地經常會傾番幾句。我對詎既感覺特別深刻:

《永遠年輕》
雖然已經系退休年齡,但心境一直保持年輕,中意笑亦經常同我講笑,見我有時心情唔好都會黎慰問同鼓勵。

《幫手又幫口》
舊公司幾乎所有dj都會同詎有接觸,因為經常煩住詎要借錄音器材;而詎好神奇地真系會記得邊個攞左架機兼負幫手+幫口“追機”番黎以致dj順利出差錄音。

《講華語》
難得一位見到我會仍然講華語既同事(皆因好奇怪地所有同事就算唔系好識講廣東話但同我會自動轉廣東話!)我地經常用歪歪既華語交談。

知道詎離世之後當然會傷心,但知道詎系夢中安詳甘離開,心裡面至有d安慰平復。

尊敬既Mr Ng,一路走好。

ps:一個人能夠憑著自己既能力範圍之內令身邊既人幸福同開懷、甚至離世後會令人記掛同懷念,甘就足以證明你曾活著而“仍”活著:反之,你一早已經“唔存在”。

沒有留言:

發佈留言