2013年11月26日星期二

《晨西遊記》day54:西人熱情

西人既熱情在於你同詎有眼神接觸、講聲'hola'之後會爆發出嚟!!

故事系甘既:

深夜番到酒店,因為住Pension即係西人民宿所以房間唔多(但超正,下次介紹),大門左手邊有個corner系屋主細心準備既各類咖啡(有咖啡機)、茶包、清水、牛奶同電腦上網既空間俾旅客吹水,入到門口睇到屋主同其他兩間房既旅客閒聊,好自然地講左'hola'兼叻叻甘發牙痕去用好爛既西語問詎地邊度有24小時店買野食!大家好認真甘捻最後答案系無既!!

正當我同詎地講完晚安再見開門入房之時,其中一位旅行叫住我,捻住咩事吖!?原來詎話詎房間有d食物,叫我等下,另一間房既旅客亦番房摷食物俾我!!盛情難卻之下我收到圖片上既食物!

好多人出遊、工作、生活都可能缺乏同人有多溝通,唔願意踏出第一步、同對方講第一句說話甚至望一眼;但其實有時會有小驚喜、小感動出現連貫你既一個小動作。

ps:好飽!

沒有留言:

發佈留言