2013年11月25日星期一

《晨西遊記》day53:San Sebastian@跑步

跑步好似個人生經歷,裡面充斥住「衝勁、忍耐、疲倦、不服、放棄、堅持。。等等」所以少運動既我都會跑下步。

黎西班牙之前都知道將會有幾場馬拉松賽事,雖然無本事跑半賽或全賽,但至少有個類別系10公里。上個星期終於網上報名,雖然有d打定輸數但仍想嘗試,既然想不如做啦!

現場既戰況俾我上一次參加系kelana jaya既差很遠:

@malaysia比較似嘉年華,西班牙反而就真系純跑步,可能無設立d商家booth系條馬路,封條路齋跑起點!
@好鬼凍,得個四至六度既慢跑。唔甘停低休息,皆因一路上有好多圍觀者打打氣!所以唔衰得!
@好多圍觀既啦啦隊不斷俾鼓勵,無論掌聲話叫你名(有幾次西人叫tack soon,我當場嚇一跳)真系會有動力d。
@最後終點設立系體育館入面,跑完d人就超熱鬧啦,西人仲中意影相過我地,狂影!!但尼個做法就完全舒緩交通次序。


大戶會限制10km只有1粒鐘,結果我failed超出1分鐘56秒!!一路上有好多次想提停低休息,但一秒後就俾後面黎既隊友鼓勵繼續跑,所以基本上都無停。

跑完梗系要慶功啦,獨自慶功但仍然興奮。參與活動好過齋睇景吖!今日絕對難忘!
ps:雖然爭d跑第尾(but都應該系尾10以內)但都已經盡力。盡力做一件事既滿足感比做好一件事更大。

沒有留言:

發佈留言