2013年11月18日星期一

《晨西遊記》day47:一人@Segovia

黎左西班牙甘多個星期,可以話系唯一一次@一人出遊。每次都有班同學仔陪同,今次臨時臨急所以無約人去Segovia。

Segovia距離Salamanca巴士程2個半鐘(中途Avila轉車,來回共21.89歐羅)。出發前check過yahoo天氣預測話會陽光間中多雲,點知落左成日雨,唯有買把遮。好啦,Segovia有d咩??皆因我系死遊客,所以Segovia4寶,去勻:

《Roman Aqueduct of Segovia羅馬時代水道橋》
1985年入選世界文化遺產當之無愧,皆因歷經2000年仍然屹立不到。無任何水泥、釘或接駁位,單憑一塊塊花崗岩石疊成既水道橋系用作引水源入城。有個傳說,大致系話一個相當懶既擔水美眉厭倦山長水遠甘擔水,結果向魔鬼作交易話“如果可以系一晚之內雞啼之前d水源可以自動送到門口就將個靈魂俾魔鬼”結果魔鬼就真系一晚之內趕工建個水道橋。懶死美眉開始後悔,不斷祈禱聖母打救。終於慈悲既聖母出手啦,就系魔鬼放上最後一塊花崗岩石之時,無啦啦只雞啼!!最後,懶死美眉靈魂得救兼呃到魔鬼既水道橋(。。個懶死美眉比較似系魔鬼咯。。)傳說黎架者,但幾有趣~~

《Alcazar of Segovia白雪公主城堡》
據聞Disney片頭個個城堡logo系參考尼座城堡而成既,所以d人叫詎白雪公主城堡。其實尼個系集合王宮、監獄同軍事博物館於一身既古堡(大致上西班牙d城堡都叫Alcazar)。入場費4.50歐羅,登頂加2歐羅。講真,由個門口開始就已經好有disney童話feel,可惜天氣好差,如果藍天白雲一定好靚~~

 

《Catedral of Segovia大教堂》
mmh。。。當你不斷甘系唔同既城市都睇甘宏偉既教堂既時候,你會。。ok一張合照。

《烤豬仔Cochinillo Asado》
好啦,名氣最大兼有米芝蓮既就系最靠近水道橋個間百年老字號(之後你會發覺幾十間都系寫百年老字號!!)下晝1點營業,但可能我穿著寒酸呱,入到間店完全d人當我透明,當時仲系無客人架(因為d西人大致2點後至午餐)結果我坐系張臺5分鐘之後行番出間餐廳揾另一間唔“嫌棄”我既。之前上網都見到尼間評價相當高,好啦,試下咯。吃完覺得我比較似擺上臺既豬仔,35歐羅。肉質系唔錯但比起Avila吃個個真系差幾皮。。

好啦,Segovia絕對可以1日游,因為景點都算集中,但如果你想睇夜景,可以考慮過一晚,路過d酒店幾有feel,周圍都好多cafeteria同bar,我捻夜晚一定好靚。

ps:留意餐廳其中一圖,老闆娘真系覺得教個細佬切豬頭甘做好咩??陰影好大咯~~but聽講系祝福,用個碟切完只豬除左代表只豬皮脆肉嫩之外,當場椗爛只碟系blessing喔。。(我覺得似系殺完只豬想毀屍滅跡個兇器多d)!

沒有留言:

發佈留言