2013年3月28日星期四

信念不死

系工作上有兩樣野我系堅守信念:

《忠誠度》
我唔系叫你扮死狗混高層,吹牛。你一定系愛上你既崗位至會有好既成績,而尼個崗位系公司俾你既(雖然你話你好有才華。。。blablabla)但才華洋溢缺乏平台亦無法一展所長!所以對工作/公司既忠誠度系引領你事業邁進既目標。最重點系,一個時間一個忠誠度。即系,A公司工作,你既忠誠度100%系A;若然離開A去到B,甘你個100%忠誠度要自然過戶!過戶唔代表唔忠誠,因為你無出賣公司,只系系另一個平台令雙方得益。哈哈,如果你唔想你有忠誠度既員工過戶,請你也對他們忠誠。

《專業度》
我絕對唔夠膽話自己好專業,我只系好肯定甘話“系我能力範圍內,我已經做到最好”。所以當有高層以任何形式去質疑你既專業度,你系絕對需要解釋「有人認為,解釋等於掩飾,尼個系因為對方無法理直氣壯支撐自己既論點」解釋系溝通既一環,公司集團唔系你一人工作,誤解點都會發生。千祈咪抱住個心態,“系甘架啦,無得改變”,你未為自己儘力溝通過,你無資格講。就好似d人無打過投訴熱線就話投訴無用!無得改變??甘點解你仲去投票呢?因為命運轉變在于你既行動力。

忠誠度同專業度系息息相關,其一守唔住,兩者崩潰。
尼一刻,我堅守兩者,信念不死。



3 則留言:

  1. 加油吧~高小龙! wooo.......曱甴~~~~~

    回覆刪除
  2. 要有打不死的精神! 加油!

    回覆刪除
  3. 以你的經驗與才能,都六年了,另謀高就絕對是心安理得的。不過不知道是不是一個好時機,畢竟這一行是僧多粥少的夕陽行業(在外囯)。看到你繼續撐住,是對的,衝動過後才知道自己要什麽,繼續思考,繼續努力!

    回覆刪除