2013年11月16日星期六

《晨西遊記》day45:夜夜笙歌?停一停

我相當貪玩,但如果日日都夜夜笙歌,sorry,唔得。

《老啦》
開夜車趕工作都仲會有衝勁,但日日劈酒跳舞到天光就真系有d頂唔蒲。一星期一兩次夠晒。點同d九十後鬥吖!!?

《無癮》
細個成日恨吃KFC,特別好吃??應該話物以罕為貴,逢大事大節至有既野如果日日都吃就唔會覺得珍貴兼無癮。

《為乜?》
可能我屬於理由現實派,雖然話人生中唔系做咩都要“為作乜乜乜。。”,但系party既因由離不開有事慶祝,但實在揾唔到咩事值得我晚晚慶祝??(疑惑中。。我明白好多後生仔去“獵物”,有個衝動想去訪問下詎地!!)

寫緊篇稿,樓上有個大型“轟趴”,主題“Black N White”。非常熱鬧,場面絕對拍得住哈嘍喂當晚,友人不斷whatsapp同落黎叫我飲番兩杯,仍然婉拒好意;沖左杯咖啡上網籌備下一個又一個既旅程,難得都要休息下既。

ps:哈哈哈哈,樓上依然熱鬧中,感受到好強勁既“精力充沛”,熟悉既句子“Vamos Chicos”!

沒有留言:

發佈留言