2013年1月17日星期四

訪問=旅行



訪問系我工作,旅行系我娛樂。
慶幸,有機會工作於娛樂。

系我字典裡面,訪問同旅行一樣,都系分兩類:
1:人物訪問=自助旅行
2:宣傳訪問=跟團旅行

自助:整個鋪排由你話事,當然,若然去到一d景點出現狀況,例如突然落雨,你就需要有plan b預防冷場,因為the show must go on,無論系應變或功課都要有相當既準備,而自助旅行亦會比較舒服自在,甚至可以不安牌理出牌。

跟團:跟就得架啦,唔使用腦??錯。跟團若然唔清除自己下一站會去邊度既話,就會好意被個導遊/團長任意妄為,以至整個旅途不愉快。到頭來辛苦自己亦難為別人。



近期試左一個新玩意,就系原本“跟團”既旅途途中穿插“自助”既行程。旁人可能感覺唔到,但當事人就會好滿足,雖然事前功課同事後處理需要更花心思,不過尼個滿足感亦系加倍。

千祈唔好睇小任何一次既訪問同旅途,因為你絕對可以系過程中重新認識一個人/地方又或者從被訪者/旅程經驗分享尋找他人既學問同智慧。

沒有留言:

發佈留言