2013年1月9日星期三

袜子启示录

男人同女人唔可能受到同等待遇,至少我知道有d好细微既同一样野,女仔ok男仔就pk!!

以下尼张相!!


无错,系在下既玉腿!讲真,在下真系鼓起万二分既勇气至甘着上这么童真既袜!其实,只系一对印上卡通摸样既袜,又何须勇气呢??此言差异,因为男女待遇大不同,反应亦异:

女:(兴奋)哇!好得意吖!
男:(惊诧)哇!扮得意吖。。
女:(继续兴奋)边度买既??
男:(继续惊诧)甘你都买??
女:(高音兴奋)10蚊对!?好抵喔!!
男:(低音鄙视)10蚊对?!好猪喔!!
女:(暗自欢喜)等我都买番对俾我bb先!
男:(暗自庆幸)好采我bb无买俾我者。。
女:(出现幻象)如果有其他颜色就好咯。。
男:(出言安慰)好采你着尼个颜色。。。。

以上句子唔单只对我尼对袜,对其它被冠上“kawaii”既物件都会有同样讲法~~唔知你又系咪其中一个呢??

沒有留言:

發佈留言