2013年1月10日星期四

网上狂徒

人有好多分身。唔系因为识得72变,而系我地会随时更换自己既“身份”。

时下都市人个个话自己压力好大,甚至有5人当中就会有1个有精神病(精神病唔系痴线),所以我地会尽量做d可以令我地减压既举动,依家最hit既绝对唔系运动,而系“上网发泄”!

《写status骂x型》:
毕竟系属于讵自己个人既领域(facebook、微博、blog等)写d咩绝对系讵个人权利,我地无从过问,尼类敢爱敢恨型我有时都会欣赏、敬佩讵。不过,出现好多败类型,唔系因为讵写d咩,而系因为尼班败类会用“假身份”或者“用小朋友照片”。。。。败类。

《留言撩事斗非型》:
网上既开放令到个个都觉得“言论自由”大晒,无错,“言论自由”系值得尊重既,但切勿滥用尼句“言论自由”,因为尼班撩事斗非型既网上留言者并唔系系自己既领域范围发恶,而已周围点起火头。记住,批评不同于侮辱,批评系富建设性既提问同指点,而侮辱就系显示个人修养缺陷(重点系,尼样野同学历、身份地位完全无关)。

以上两种类型都可谓见惯不怪,虽然系实质上我地睇唔到讵地做左以上动作会对讵地有咩好处?点样帮到件事?甚至会觉得讵地好幼稚、无知、卑鄙、无脑!但系,无形中讵既尼个动作可能令讵精神上得到舒缓或者已经将负面/不满情绪转移到网上,减轻个人精神压力,虽则尼个做法有d无耻,但对于留言者黎讲只会觉得“人不为己天诛地灭”。

尼种究竟算唔算系一种病态呢?甘就要睇你病得重唔重啦,所谓“小病好胜,大病失性”

1 則留言: