2013年1月31日星期四

病了啓示錄

平時給予別人印象系嬉皮笑臉,所以當我話“我病了”,友人反應會系“詐病啊?”

就正正因為尼個原因,好抗拒睇醫生既我唯有去睇醫生,所以通常去睇醫生都系我已經好唔惦既時候。

一般上好驚/好介意俾人講既人都屬於“捻太多”既人,詎地會為左無無謂謂既路人一句說話或眼神而失落成日,更唔使講至親好友啦,分分鐘睇唔開。

活在別人的言語/眼光底下系最可悲既,講你既人並唔會因此而少兩兩肉,更唔會懺悔;反而你太在乎他人無謂既舉動而苦了自己。

近尼幾個月有幸認識到位高人,詎已經領悟到我正在研究中既驚世提示《除卻生死一切皆閒事》,我還在參透中。

ps:我身體仍是虛弱,病了。失聲比失身可怕。

沒有留言:

發佈留言