2013年1月16日星期三

好一”粒嬸“嬸


小弟系facebook度忍唔住share左尼個:

雖然我們無法關上耳朵,但「聽」也有份”自願“和”被逼“。
《尊重》是建於”自願“的基礎上,千萬別做蠻人。共勉之。

突然發人深省??我邊有甘高慧根,系被激發既。尼兩日馬來西亞掀起“listen”潮,尼個listen並唔系天后Beyonce個首名曲,而系一個自言受過高等教育睇落應該接近4張幾口操流利馬來語同英語既女司儀所創造既“金句!

首先,我衷心佩服尼位嬸嬸既創意,一句簡單既單詞”listen“竟然可以運用到甘出神入化,比曲婉婷或李代沫更狠狠地打入每一位”嬸嬸的腦海裡“,好勁。

再黎,我由心同意小朋友系要對長輩放尊重,但奈何尼位嬸嬸忽略左,唔系每個長輩既所作所為都值得尊重(重點系個小朋友無唔尊重喔!!疑惑ing。。)就例如我地推崇孝順但不能愚孝,同一道理。用尼種欺壓性既語氣黎打斷他人既發言。。。甘叫尊重??!!又更加疑惑???

最後,我強調”學歷高、讀書多並不代表修養好“!難道無讀過書、識少幾只字就一定系粗人??無知最可怕。


仲未知發生咩事?可以參考以下個link,記住耐心睇晒尼個8分幾鐘:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151420194391337

溫馨提醒:對於一d好似我甘有躁狂症既朋友,睇既時候最好有個枕頭系身邊。
睇完你會明點解架啦!

沒有留言:

發佈留言