2013年12月17日星期二

《晨西遊記》day76:行得??

黎左西班牙甘耐,竟然發覺原來我最行得,皆因:

@沒人願意跨3站唔搭地鐵,唔系慳錢,系因為“點解唔睇下出邊?”,
@不斷連續行2粒鐘齋睇唔買、齋影唔食、齋企唔坐,
@一日特定行程完畢有時間會再盲無目的地行到真系夠皮至返歸,
@基本上都唔會系我要求休息(除非休息系要行更長遠既路)

究竟系咪單純“kiasu”心態呢?又唔覺吖,我系覺得:

@周不時可以訓到死左甘(至少10粒鐘),
@都唔系經常行路,一直坐坐坐(搭車仲坐唔夠咩),
@天氣涼爽行耐真系唔多覺,熱死辣辣睬你都傻,
@猶疑不決要唔要“敗家”,所以“tun黎tun去左捻右計”。

有人覺得甘樣旅行好辛苦,都無輕鬆到,又錯,皆因我:

@唔會急急腳甘離開任何我覺得有趣既地方,例如一個山頂仔徘徊3粒鐘,
@唔會趕景,最憎比人趕同趕人(一個人旅行最大既好處),
@出遊乜都無睇過、試過、做過先至最辛苦。

ps:當然乜都要做到晒仲辛苦,量力而為,5個字“最緊要開心”~~

沒有留言:

發佈留言