2013年12月28日星期六

《晨西遊記》day87:要錢?

無論系西班牙、義大利甚至到荷蘭都要陌生人向我'要錢'。

《西班牙》
夜半一點穿梭於San Sebastian酒吧街,獨自行系舊城窄巷。一名大約20出頭既後生仔向我要1歐羅買酒,回應講左聲'adios'離開。

《義大利》
系Florence巴士站等車,一個慌慌張張既中年婦女展示手上既散錢問我要多20仙搭車,捻到無捻俾詎,但事後仍見詎不斷徘徊系巴士站再向路人要錢!

《荷蘭》
阿姆斯特丹市中心超市隨處可見。酒類部門琳琅滿目,正當煩緊要買邊個牌子既啤酒,一名30出頭既清道夫手拿兩大罐啤酒拍拍我膊頭,問我要多1歐羅以便詎可以買多罐,回應一聲'no'事關如果系買食物我會毫不思索俾夠2歐,但菸酒免問。
向陌生人要錢固然系情非得已,但如果四肢健全兼後生遙遙系應該自力更生架。雖然1、2歐羅唔系多錢,但縱容既行為就系由細微開始。

沒有留言:

發佈留言