2013年12月14日星期六

《晨西游记》day73:再見。Salamanca@同屋共住

西班牙時間凌晨2點,大家要離開大家所以都約埋一齊出去吃餐tapas兼飲兩杯!番到房間收拾行李,原來睇住間房再次變空系有種傷感,但慶幸原來我都仲識傷感。

第一日黎到salamanca因為電話無credit漫遊結果行左兩粒鐘至揾到住址,但因為屋主唔系又輾轉兩粒鐘至順利入到屬於我既房間。一班好“國際化”既同屋共住開始真系有d擔心相處唔到,但其實只要你捻得簡單d,一切都會容易好多,畢竟都系一班好青春既少年少艾。

尼個pose系我堅持要擺!有人明既。。。
尼兩個幾月當然都會有d唔系幾順心既事,但系開心既時間佔8成以上所以都彌補其它了。

@一班人系pub既大廳唱歌!
@成日系住所開轟趴+大食會,德國餐、西班牙餐、英國餐。。。
@成日友人飲到醉醺醺要抬番屋企!
@一齊揸車去葡萄牙、馬德里旅行!
@一班人睇西班牙語dvd。
@睇住友人系酒吧“順手牽羊”儲杯!
@臨別秋波大家擁抱痛苦。。
@好多好多細緻既生活點滴!

大家約定買同一款衫兼背後印上住所街名!
給30歲前最好既禮物就系有一個永世難忘既美好經歷同回憶,最重要既系生命中又多左一班好友同行!!

ps:同屋共住既英國micheal、德國johanna同lina堅持等我執完行李再黎個擁抱至捨得去訓,尼一刻,眼濕濕。。。我會掛住你地架,hasta pronto,chicos~~


1 則留言: