2013年12月9日星期一

《晨西遊記》day68:Dunia老師

學習西語上堂分3部分:語法、溝通、文化,尤以語法最為重要每日佔兩粒鐘。我系一個容易打瞌睡既壞學生,但神奇地系尼兩個幾月既語法堂裡面竟然好精神甘聽書(雖然聽極都唔明)全靠有一位好老師=Dunia。第一堂“班主任”介紹自己系Dunia極時候已經記得個名(我記名好鬼差)原因梗系多得詎既名易記兼馬來文“世界”甘解啦。

對於Dunia老師既評價系:

@繼續微笑,真系無時無刻都有微笑!!
@超有耐性,尤其問同學問題d同學都答唔出既時候會循循善誘(多數系我答唔出,皆因我連個問題都唔知問乜又點答呢??)
@超清晰,雖然由第一堂開始到依家都系百分之99用西語教學,但確系我竟然明白詎教既語法運用達到百分之60(哈哈哈)
@隨時應對,無論d同學仔突然問d乜野奇奇怪怪既問題,詎只需要3秒思考就可以好簡易明白甘解釋,勁!

大學裡面有好多教師,而幾乎每一個教師都有能力教任何一個科目或輪流教科目,有時真系覺得好慶幸,詎系負責最重要既語法教學,皆因有d教師真系好緊要悶、長氣兼解釋完就算唔明都唔想再問。

ps:雖然我成績麻麻,但都想向Dunia老師講聲“Gracias,terima kasih,多謝~~”

沒有留言:

發佈留言