2013年2月7日星期四

我。難相處

自認最缺既野唔系錢,而系“相處之道”。

古人雲,相處之道貴乎坦誠;奈何,現代人唔吃尼套。

有人會覺得,做dj既,最厲害就系打開話題。
其實無錯既,之不過對於我黎講,打開話題只會系「熟人、mic前、或者飲大左」既時候,對於應酬社交尼樣野,試過學習,但學既都唔上手。經過多年觀察,發覺問題出於:

「樣」
我曾經問過一班最要好既知己良朋,再綜合同事路人既睇法,估唔到大家口徑一致「你成日面黑黑甘,唔系甘好相處」。。。還在研究。。真既。?!。

「講」
講話用詞得兩個方向,1=太直接,2=太正經,唔識哈啦之道。。失敗。。

乜我真系甘難相處咩??


5 則留言:

  1. I think is your sense of self defense too strong.

    回覆刪除
  2. 不认识你,所以不知道。听声音,觉得每个DJ都好相处。也许你听到十个人说你难相处,但是你不知道有一百个人说你好相处。赞美的话很少人会说出口,所以不能因为那几个人说你难相处,就觉得自己是酱的人。至少我不这么认为。^.^

    回覆刪除
  3. 還好啦,唔好太解圍。我念同你係統一類人。
    「樣」- 因為夠真咯。喜怒哀樂寫嗮系面上。
    「講」- 我都係。總覺得話不投機半句多,唔喜歡social small talk,頂唔住d鍾意賤人講人話嘅人相處。
    People who mind don't matter, people who matter don't mind.

    回覆刪除
  4. 我自己曾經都是媒體圈子的。有時我以爲是做番自己,有時別人以爲我不是。。。查實邊有甘多來演啦,做呢行的都有幾個分身,虛實一體。

    回覆刪除
  5. aigh...sounds like me...

    回覆刪除