2013年12月12日星期四

《晨西遊記》day71:再見。西語課程

還記得第一日上課既情景,一個夠膽死對西語一竅不通既中坑坐系班“同學仔”之間。大家都有d功底,至少都系識少少或者已經有自學一陣至黎到salamanca上課,而我真系傻下傻下甘坐系課室4粒鐘全神貫注甘聽d教師講書但仍然一句都聽唔明。仲記得開學個前兩個星期真系有衝動要終止個課程,需要明白一個人乜都聽唔明個種無助同無能感系幾甘挫敗。

經過70日既短暫課程,今日終於黎到期末考,望住張試卷感覺同1個半月前有好大既出入:

@竟然睇得明d問題問乜?!
@竟然能夠答得曬!!
@竟然有種幾滿足既感覺!!

我系最後一個交卷既學生,雖然已經心中有數所寫既答案好大可能系錯既,但系交卷個一刻既感動同不捨系同時湧現。

感動=老師,多謝啊!
不捨=同學,再見啦!

ps:我絕對系全班西語最差既一個,不過卻為尼個越級挑戰而心感自豪。

阿爸,我得左啦!

2 則留言:

  1. 恭喜恭喜~
    当初的不放弃换来今天的成功~

    回覆刪除
  2. still can snap pic during exam time? teacher no 没收 hp meh? haha

    回覆刪除