2013年7月1日星期一

波德申。發現新大陸



上個週末黎一個family trip,舉家南下,目的地系馬六甲。
兩日一夜既旅程結束,星期日由馬六甲回吉隆坡,途中大家異口同聲“好耐無去波德申”,好啦,就去吹吹海風。而尼趟既波德申之行有意外收獲:


《PD Waterfront》
尼個距離出tol後10km既新區,其實系下午茶既好去處,尤其兩層高既一列食肆(paparich、hainam、mcd、pub、korean food等等)吹着海風,感覺唔錯,不過尼度無海灘,只能眺望海或者黎沿海散步。


《Muzium Tentera darat》
出tol之後前往PD海灘必然會經過“紅地毯”(紅磚鋪成的道路,那一區是軍隊營地+博物館)。我平時對於尼類博物館無太大既興趣,但就因為路邊已經可以見到真實既一列懷舊火車+兩架大戰機,所以就進入一探究竟。

裡面大致上分為幾個區域:
1:陸地戰鬥機,唔系一兩架,系數以幾十架既陸地戰鬥機種任你武。
2:懷舊列車,尼列燒炭火車外形已經煞食,頭部可以進入睇下“加炭實況”,車廂亦能進內感受當時vvip既包廂系何等尊貴(車廂有冷氣,可以抖抖)。
3:兩棟歷史解說樓,樓高兩層既每一間課室系用作解說唔同時期既軍事歷史轉變(我skip)
4:軍用吉普車區,好多類型既型仔吉普車,可以坐上扮晒野。
5:空中戰鬥機,最令人興奮既一part,電影上所見既戰機竟然可以觸碰,原本其中一架戰機可以入內參觀,可惜臨時關閉了。



翻查旅遊部官方網站的確有尼個介紹,但介紹既資料少之又少,幾時成立?為何成立?特點?歷史簡介等等統統都無,只得地圖!!我入博物館既目的明確-影相,所以根本無去探究歷史層面。ps:重點系尼度“free entry”。

1 則留言: