2013年7月15日星期一

一问三不。知

最近身边唔少人离职,d friend都走黎问我 “点解既?”。。。“我唔知喔!”标准答案,皆因我唔系讵地心里面既一条虫,更无偷偷地训系讵地既床下底,我点知咧?
通识上会觉得,一个人离职极有可能系通过“一问三不。知”既阶段:

《问我》
自我对话,“问我依家最需要乜野?”“问我仲忍唔忍?”等

《不满》
唔会离谱到对成间公司不满既,只会系[决择人上司、顶头上司或者工作岗位]

《不足》
两点,一系自我能力不足,二系份糧银不足。

《不想》
明显系不想再拖拖拉拉,斋讲不满、不足而不行动啦!

当你做过以上“一问三不”之后,你会“知”应该点做。


沒有留言:

發佈留言