2013年7月18日星期四

Banana效應

有人話“白癡至會去排隊買只公仔”;亦有人鄙視“唔好甘低B啦”。
尼件事我唔系甘睇。

1。任何事物系用自身勞力(漫長排隊等待)換番黎既,兼且無傷害他人就已經無問題。

2。大家都知系生意銷售策略,不過都抱住「太公釣魚,願者上釣」;你不願唔代表其他人唔可以做愿者,各有所好。

3。雖然話happy meal有人唔再happy,但因為目標達到而吃的更happy既人都唔少,點解我地往往會以“大比數”做道德標準呢??

4。以上個人感覺只限於對奉公守法排隊買野既人士,排隊買野系無問題架。

the not so bad-ass minion

雖然我近排時間好多,但如若要我為左只公仔去排甘長龍,自問就無尼種能耐同熱誠,所以抵我無得玩。


1 則留言:

  1. 我认同你这句「太公釣魚,願者上釣」

    回覆刪除