2013年7月5日星期五

我的女师傅

中五毕业第一份长工系做「Customer Service顾客服务部」,我负责既范畴包括:

1。日以继夜打电话俾用家,了解讵地对产品既满意度同问题。(每人每日過百通)
2。過時過節要準備寄送賀卡。(每次幾萬張,當然有同事一齊開ot啦)
3。不定時有training,接電話技巧、待人接物思維等等。
4。玩樂。公司會一個月兩次燒豬大餐兼餐飲部乾糧供應,每月亦有生日之星派對。

系間公司兩年,非常開心,因為有尼位一入職就相互扶持既師傅同一班齊心合力好玩既女同事,哈哈!部門8成系女同事~~尼兩年有幾件事系難忘架:

1:入職初期真係好窮,每日都番宿舍煮一包淨即食麵當午餐,而晚餐就去公司附近既mamak檔買rm1.50既nasi lemak kosong(得飯同sambal+青瓜),尼種生活模式維持1個月;後來突然幾乎每日朝早番工都發現辦公臺上放著一包早餐,原來我師傅同班女同事知道我無錢兼存錢(繼續升學),所以請我吃,當時真係好感動~~

2:同班同事經歷過無數既OT生涯,大家都齊心搏殺,尤其夜宵就非常豐富(老闆娘都不時送上夜宵)。當然仲有好多有趣既活動,中秋節戲劇、成功學喊包、展銷會推廣、舞臺劇贊助派送活動等等。。。正~~

3:工作關係我亦曾經被派到檳城生活半年,公司安排一間面海既公寓同一架“蕉仔”,真係日日度假工作~~
每个人系唔同阶段总会出现好重要既女人(家人以外),尼位妈妈级既美人就系我中五毕业后第一份长工既女同事兼师傅!

哈哈哈,點解突然感觸呢?皆因。。。師傅今日31歲大壽!!
yeah~~青春美麗兼健康平安!

1 則留言:

  1. (原來我小學同學兼鄰居金達哥就蹲在你左邊,世界真小,哈哈...)

    回覆刪除