2013年4月9日星期二

《闹》《撑》大选

马来西亚就黎大选啦,尼段期间如果你想受关注其实只需要:

《闹》
闹爆对方,用词越火爆越见效!!

《撑》
力撑到底,就如一个疯狂粉丝,撑晒任何相关言论或活动!

当然,我地都明白恨铁不成钢既感受,所以无论系言论或行动我地都可能会比平时既自己更激动激进,因为我地激心。其实只要系有建设性既言论或理智既举动,例如:

“呼吁大家回家投票视频/音频/照片”
“国家经济发展数据”
“了解各个候选人背景同理念”

甘就已经大大达到帮助!

记住,我地值得有更好既马来西亚,而尼样野唔系失去理性既谩骂同为左受关注而用粗言秽语黎哇中取宠既言论同举动就做得到,大家已经好辛苦争取,我地千祈咪做老鼠屎搞wang件事。最后,记得投票。

1 則留言:

  1. 对于新闻成为某政党大选的宣传平台,我已经十分反感。

    回覆刪除