2013年4月8日星期一

《禮貌第一,味道第二》

我去任何餐館(大排檔或店舖)都系抱住一個心態《態度第一,味道第二》。
尼兩日都真系又見證2間極端既食肆:

《食肆1-文良港某咖喱板面店》
尼間咖喱板面我情有獨鍾,原因系我家姐求學時期已經帶我去吃,當時只系一條後巷既街邊食檔。無論用料、湯底濃度、價錢都可謂“超公道”,因為學生區,所以每日都勁滿座。自從幾年前搬入店舖,我都會不時幫襯,可惜味道已轉淡,料少,價錢亦提高(其實尚算合理,畢竟百物騰漲)服務上我一直唔奢望有,但味道越黎越差就真系覺得惋惜,好既咖喱又少一檔,店家已經失去製做好野吃既態度。

《食肆2-半山巴某燒臘檔》
近尼兩年至發現尼間燒臘檔,雖則系街邊檔但已經完全符合我理想食肆標準《超有禮貌,野吃美味》。尼間生意亦客似運來既燒臘店,聽講開業已久,無論口碑或親身體驗都一致贊好,講真,希望詎一直維持。多數我地會覺得店大欺客或唔憂做心態,尼間店竟然俾到我感動。

同事話,系咪我地唔慣或好少有人對我地好呢?因為一旦遇上態度好既店家就會不停讚揚,覺得難能可貴,可悲吖。。

沒有留言:

發佈留言