2013年4月4日星期四

清明矛盾+内疚

清明节对于我黎讲系出现矛盾位同内疚位既:

《矛盾位》
每年去拜祭是否意味着离世既家人仲未投胎为人呢?又或者仲未登极乐呢?究竟系一种自我感觉安乐既例牌动作定系真系想念先人/表彰先人功绩既必修课呢?如是者,又何须等到清明至登坟探访呢??
近年好多亲友团系坟场烧红炮。。。做莫的?

《内疚位》
除却一般习俗烧金银衣纸对大坏境造成既破坏。最令我内疚都莫过于一年至同妈妈聚一次,对于其他我素未谋面既先人长辈,唯一最亲既就只有妈妈。望住个坟,我未有机会尽孝。

清明节都系难得一班亲人相聚既日子;不过,希望大家唔好只系褂住系坟前“求神字”。

沒有留言:

發佈留言