2013年4月15日星期一

認清自我既小事

尋日假假死走去打羽球,結果臨尾拉親條手筋,痛到咬自己,真羞家。
不過,尼件事亦令我明白自己多一D:

《唔認真》
平時既我應該就係係別人眼中屬於一個唔多認真既玩玩下代表人物,所以當下我話我整親個手好鬼痛,大家有點不以為意,捻住我誇大其辭,只能怪我平時做人太大動作,予人感覺唔多認真,所以大家分唔清我幾時真假。

《好化學》
人既身體機能好化學,一個錯誤既小動作就會對身體造成好大篇幅既影響;更甚既係,會隨時猝死。

《喜歡等又唔等得》
平時做d自己既野都喜歡“等下先啦”例如,身體檢查、整車、健身;不過我又極度厭惡等既感覺。昨天出事後其實都好番好多,只系個右胸處仲係隱隱作痛無法舉高個右手,朋友帶我去馬大醫院。講真,醫務人員服務友善,只係半夜12點,醫生應該不足,我只需等10個號碼,yes!奈何,70分鐘後,只系行左2個號碼,基於我性格關係,選擇離開,唔等得(原來取消睇症係需要填form架)結果回家。

人生每件大小事都能夠睇清自己既個性,尤其你留意到別人對你既評價就會知道你予人既形象係點,當然決不能活在他人言語中,但自我檢討係絕對需要既。

沒有留言:

發佈留言