2014年1月8日星期三

外表既影響力

大選之後真系無去關注過依家所謂既咩局勢或者政壇消息,出國之後直頭完全零接觸。直到尼幾日面子書出現一張相、兩篇稿勾起我既好奇。睇晒裡面內容,不作任何評論,反而想講講張相。以下意見絕對同兩位主角既身份背景、寫既文章內容完全無關。

中文世界有《人不可以貌相》,但亦有《相由心生》。雖然兩者間存在極大既矛盾同分歧,但卻會好直接甘影響一個普通人對“陌生人”定下印象。“陌生人”既定義包括:

@你知詎系邊個但詎唔識你,
@詎知你系邊個但詎唔識你。

無論系政治家、娛樂圈人或者上司同事都好,外表既影響深遠。以下張相正好成為一個例子(真系甘橋成為好貼切既例子):

《嘴形》
笑永遠俾酷更親切,就好似你去買菜都會揾個笑容好d既嬸嬸,感覺詎唔會呃秤。

《鬍鬚》
問過唔少人,都會覺得留鬍鬚系邋遢既表現。重點系,真系唔系人人都適合留鬚。

《眼鏡》
無框眼鏡殺傷力遠不及有框,尤其笨重型大號無框眼鏡,幾有爸爸校長feel~~

《眼眉》
眉頭緊鎖既表情有種深謀遠慮、老奸巨猾既感覺,亦會令其他人忌畏三分。

《眼神》
望住你同啤住你既分別可以由上圖完美演繹。

重申一次,以上內容同張相裡面既人物身份背景、文章內容完全無關,只系真系甘好彩難得揾到一張相既對比甘明顯,多謝晒。

而最最最重要既系,究竟你相信《人不可以貌相》定系《相由心生》呢??對於一個外人黎講,外表系會決定詎相信邊個“陌生人”。

1 則留言: