2014年1月7日星期二

惡性服務

前兩日心血來潮臨時同友人唱k,遇到幾個黑口黑面既員工,我稱之為惡性服務。
不過系咪:

@唔笑唔代表無禮貌?
@講話唔望人唔代表無禮貌?
@語氣倔強唔代表無禮貌?
@做服務性行業唔需要有禮貌?

當下我亦捻過,詎地之所以黑口黑面會唔會系因為:

@今年宣佈無花紅?
@好耐無加人工?
@被仔/女飛?
@患上面部肌肉失調症?
@。。。擔心被我電眼所迷到?

自從我領悟「大聲唔代表無禮貌」之後,已經重新定義「禮貌」既範疇,所以好明顯系我領悟力唔夠班,我會繼續努力架@@

ps:點解當下唔立即離開間k場?皆因我想唱k,點會為左他人既犯錯黎懲罰自己呢?至少俾我知道,唱k地點可以少一個考慮~~

沒有留言:

發佈留言