2013年6月3日星期一

失眠元兇

凌晨1點,未訓,失眠?唔系。

過去幾年基本上超過8成既日子系失眠,同份工作有關?

《驚遲到》
電台早班節目朝早6點開播,換言之需要5點到公司(好多時候都會接近開播前至趕到,雖然唔達標但至少系開播前-自我圓場既捻法)。個手機鬧鐘永遠系我床邊,驚遲到。

《個腦不斷轉》
睇晚報+晚間新聞之後就會個腦不斷甘轉,一直捻緊個新聞。我一向記性好差,不過只要腦裡面重演一次,12小時之內基本上都會可以描述得活靈活現,奈何重演之後會出現多個版本同續集既發展幻想。

《長時間既午睡》
每日下昼3、4點夢魔自然就黎踢館,一旦不敵戰敗,就會好自然地訓到晚上9或10點至醒。

《我系殭屍》
應該系,因為天黑精神,日光眼訓。近尼三年,好多時候都系凌晨5、6點至入眠,第二日唯有好驚青甘驚遲到咯~~某個程度上,難入眠亦難醒來。


工作導致失眠尼個說法一直好矛盾,因為尼份工作才令我有機會午睡、轉晚班等等去克制失眠帶黎既精神困擾。

睇玩篇野,無錯,我系賴緊份工令我失眠;為左證實無左份工既時候會唔會都系甘,決定以身試法。多兩個月再話你知~~

1 則留言:

  1. 我之前也有类似的问题。很多时候都是压力造成。
    有机会出席一场关于舒解压力的讲座,讲师说:临睡前,既然脑袋会专注想事情(因烦恼而起),尽量让耳朵聆听临睡前的呼吸声或和身边与睡觉有关系的东西。这样,渐渐地,就会舒缓脑袋的思绪,缓缓入眠。

    试过几次,蛮有效的。希望可以帮到你啦!

    回覆刪除