2013年6月20日星期四

爸爸既叮囑

記得第一次正式出黎社會工作,爸爸既再三叮囑:

1.事事小心,要睇好自身安全同健康,多飲水、多吃蔬果(我都無法做到);總之「凡事莫理,眾地莫企」,千祈咪強出頭(反而尼樣成日做)。

2.第一次幫人打工,人地唔知你能力去到邊就唔好同人地計較,做出成績人地有眼睇,到時就會得到你應得既酬勞。有時「蝕底當賺」,經驗系要累積架!

3.睇多d野、學多幾種語文(我都想,未做到),語文永遠唔會過時,最保值既野!!(無錯,我依家至知道系寶。)


出黎社會工作超過10年,爸爸既叮囑亦昇華:

1.唔好俾自己甘大壓力,放鬆d。

2.覺得啱既、自己開心既,咪去做咯。

3.得既話,記得安置d產業,保值。

我自問唔系甘聽家人既說話,但尼d一直都常在我心。

沒有留言:

發佈留言