2013年3月18日星期一

我的英文好爛

我承認系一個好抗拒“Speaking”既人,即系一遇到任何人講英文會即時收聲,慢慢退下。尼個抗拒唔單只系對外族人(因為詎地生活既母語如此),對華族更甚(尤其明明識講華語又偏偏唔講)。我,的確有偏見;不過,我發覺有此偏見源於無法掌握英語(外語)以致出現自卑感作祟、自尊心受創、自我封閉程式啓動。此舉,大錯特錯。我,錯了。

過去既週末,我決定打破尼個困局超越自己既極限,唔系體力;而系語言上突破既極限。

農曆新年期間去泰國krabi一班人認識左一個英國後生仔,Alex 27歲,儲蓄一筆錢毅然辭去工作,展開第一part為期6個月既看時間之旅。剛巧第二站就黎到馬來西亞,一盡地主之誼帶詎吃d道地野。當然,難不免我地既溝通就系英語。一個抗拒英語既人對上正統英語既英國人,確系癩野。但系,由於同自己講要拋開成見痛改前非,所以星期五晚同alex吃satay之後去happy hour就開始3個幾鐘「終極英語交流會」,話實,超過6成我系靠估既!不過,奇怪既系,你會覺得好似好好玩,唔同文化背景睇事物既角度,唔同語言語氣呈現出既嚴重程度亦大大不同(東方人真系將d野誇到好大,我系俵俵者)。

ps:至於我同alex既一d有趣對話同發現,遲d再分享。

4 則留言:

  1. Practice makes perfect 啊晨哥仔!加油!

    回覆刪除
  2. learn more, read more, then good more more...

    回覆刪除
  3. 哈哈哈,启动自我封闭程式~
    我也会这样耶,同道中人~
    英文越来越重要啦,大家加油吧~Bravo!

    回覆刪除
  4. ur write up is so funny. enjoy ur blog. it makes my day!

    加油!

    回覆刪除