2013年3月8日星期五

大小傻事

尼個星期系2013最“傻左”既日子!!因為。。以下幾張圖!

一個人突然會變傻嗎??當然唔系,我系話我無突然變傻,而系一直以黎都傻傻地;只不過系2013年都想更做d令自己令他人更開懷更開心既小事。

當早班令我知道原來如果系資訊加入生活幽默會令人更容易接收:
而當晚班就覺得可以將歡樂升級(可以更over地笑、說、想)。



尼個捻法未必個個接受,但我始終覺得如果能將快樂同笑聲感染到大部分人系一種更大既福氣,所以就算個日有幾唔如意既事發生都好,我仍然系節目上笑說想,有人會話“假咯”。。唔,我只會話“當我on mic時我會將所有同on air無關痛癢既個人大事拋開,專心做我應該做既小事”


沒有留言:

發佈留言