2013年2月28日星期四

小型音樂會(觀後感)

我承認,我抗拒舞台劇、歌舞劇或者任何現場既演奏音樂會,原因系,我太靜會笑。

尋日我竟然答應個friend去睇小型音樂會,尼個樂隊我真系從未聽過,既然有朋自遠方來,好啦,一班人去湊湊熱鬧,況且尼兩年開始懂得一個小道理「未試過又點可以say no咧」。

我音樂造詣唔高,只要達到一個簡單目標,我就覺得唔錯既啦,就系-舒服。尼組樂隊,舒服,總既黎講,詎地既演出:

1:每一個樂手都有型有款,贏左個勢!
2:超喜歡電子手提琴,小弟見識淺薄,真系好有趣兼好聽!
3:男主音同女合音既聲音配合好和諧。


我人就系甘賤,總會揾到我認為既小缺陷:

1:場地還ok,但座位過於擁擠;舒服既音樂但壓逼既空間會令人放鬆唔落,加上坐后座既觀眾根本睇唔到其他樂手既演出,唯有靠對耳,寧願坐地下/beansofa等等方式。

2:整場音樂會我只聽前4首歌曲(小弟off air趕過去真系好餓),曲目既驚喜唔大,至少聽左4首我都覺得好一致既曲風,可能尼d叫樂隊風格,揾到風格究竟好定唔好呢?但基於我第一次聽詎地既歌,所以無留下好深刻既印象(莫非好戲在後頭??都有可能,系我錯)

3:其中一首歌既所謂mv(一個男人拖住行李箱),如果換上系女人或穿上包鞋會好d,短褲踢拖破壞首歌既feel,好麻甩!!

點講都好,尼組樂隊可謂少數我希望可以發熱發亮既,老土一句,因為我真系感受到詎地好有“heart”,我希望有朝一日會系全球舞台見到詎地既演出。

以上言論純屬個人感覺。

沒有留言:

發佈留言