2018年11月9日星期五

「旅晨」 柬埔寨siem reap

第一次到访柬埔寨系好多年前既事,而当初因为工作关系所以只去咗柬埔寨首都pnom phen2日1夜匆匆行程。所以今次难得3日2夜周末有时间就一个人去咗吳哥古蹟城市siem reap睇睇,基本上我所熟悉既朋友去过siem reap都会话“真系好值得去”,我当初都觉得奇怪点解呢?虽然短短2晚系siem reap,但终于明白!

1:简朴既风土人情,至少我遇过既无论系司机、小贩、售票、侍应都好有礼貌同笑容。

2:吴哥城真系鬼斧神工!里面既寺庙同城楼巧夺天工、完全能感受到吴哥王朝盛世时期既震撼!

3:消费相宜,尤其住宿,3星价格揾到5星享受,尤其boutique hotel好有特色。例如特定时间,冰冻啤一啤只需0.50美金一杯,超值。

4:一个人行系条街都觉得安全啊(至少我自己半夜行番住宿系感觉良好)

抵达siem reap机场

吉隆坡飞往柬埔寨siem reap只需2粒钟。星期五当完班直奔机场时间岩岩好。抵达siem reap机场都只不过系当地时间3pm,柬埔寨时间慢大马1粒钟,所以大家要留意,免得回程时候记错大马时间。siem reap虽然都通用柬埔寨自己货币,但我就觉得美金仲方便,基本上所到之处都收美金,而且如果唔系太碎银,商家都系会找番美金俾你既,放心。抵达siem reap机场离境后就要入市区,其实相当近,唔使半粒钟车程,踏出arrival hall就见到有个搭车counter就系外面,睇你想搭边款车入市区!

1:电单车-单程9美金1人
2:taxi-单程10美金/车
3:minivan-单程15美金/van

4:remork,一种类似泰国tut tut既交通工具,几特别架!有瓦遮头唔会晒死死,最多4人坐如果无行李,一架remork系9美金,所以最后我选择remork去住宿,一路睇景几好feel既。


柬埔寨siem reap 吳哥王朝

黎siem reap最主要既景點梗係吳哥窟啦!但其實正確黎講應該係吳哥城,因為吳哥窟只係裡面其中一處最出名既景點,大吳哥同吳哥窟都好值得逗留成日架!

當然第一件事就係要訂交通!建議你直接係機場或住宿附近預定remork車仔遊大吳哥同吳哥窟,類似泰國tutut車,大約20美金半日,你可以選擇欣賞日出或日落。我當時揀日落因為都係要自然醒既關係!當日吃完早餐就係住宿附近book左架remork車仔早上11am出發!

第一站:會帶你去到距離市區15分鐘既超大售票站買入吳哥城門票!票價分為1日37美金、3日62美金、7日72美金!張門票好得意架,因為會係現場影相印落張票度,每次入吳哥城內任何廟或古堡都需要出示張門票,請袋好!!

正式出發去吳哥城都只需大概多20分鐘,會路徑一段好涼爽既樹林路,因為吳哥城正正就係森林中央!裡面有太多古廟景點,所以我只係重點探訪3處,包括樹廟ta phrom、佛面廟bayon同吳哥窟angkor wat!下集再分享咯



柬埔寨吳哥城半日遊

安排好半日係吳哥城遊覽,揀左3處,包括樹廟ta phrom、佛面廟bayon同吳哥窟angkor wat!

第一站:樹廟 Ta Prohm 是當年高棉國王係1186年為了紀念母親,下令著手興建,故又有母廟之名。尼間廟最特別既地方就係故意保持十九世紀剛發現時的模樣,參天的巨木樹根同建築互相糾纏非常壯觀!打卡聖地

第二站:佛臉廟(Bayon Temple)最著名的就是以佛頭做為塔寺造形,四面都刻有三公尺高的微笑面容被世人稱為「高棉的微笑」共有五十四座展現有高棉微笑之稱的四面佛塔,細心觀其閉眼微笑的神態,大有笑看眾生的意味!打卡聖地

參觀完尼兩處就可以去吃個午餐,附近有唔少路邊餐館架!可惜好放心吃喝,因為toilet亦隨處可見,而且超乾淨!

世界7大奇蹟既吳哥窟


終於要去參觀最終站:世界7大奇蹟既吳哥窟也是世界上最大的廟宇。五座聖塔聳立在層層堆疊的石階上,猶如五座山峰,十分壯觀!入口你會先經過一條特製安全既人造浮板橋,因為吳哥窟係被護城河包圍住!入到範圍要留意會經過右手邊一間藏經閣建築好有feel架!之後正式進入angkor wat範圍!你可以登上五座聖塔中間個塔內參觀,高空俯瞰吳哥城外叢林更係壯觀!但要小心上樓梯,都頗斜架!好在有工作人員做人流管制所以唔會好逼夾,可以慢慢欣賞參觀!用心睇睇再影影相啦,入面都算好涼爽通風既!大概可以慢慢睇成個半中架!尤其d浮雕真系好靚,其中一幅牆壁走廊就浮雕了警世人唔好做壞事,不然就會落無間地獄餓受苦既民俗故事。

其實我都真系無等到日落,因為參觀完d廟都只係3pm,距離日落仲有接近3粒鐘,所以我都係選擇離開番住宿休息下~~一個人真系睇夠、行夠、影夠啦

晚上你可以係siem reap市區逛night market買手信同去最有名既pub street飲兩杯輕鬆下啦~~今次時間好短所以真系淨係explore到咁咋,但尼個地方siem reap我一定會再黎!

沒有留言:

發佈留言