2014年2月6日星期四

為何“大鬧”天宮?

未上映前超級期待:
@卡士強勁-周潤發、郭富城、甄子丹
@故事入屋-西遊記喔!!
@特技超群-崇洋心態有hollywood製作班底!!

終於一睹尼部網上“大鬧”既大鬧天宮,觀後有疑惑:

1:點解甘大製作會出現“甘cute”既妖精造型?有熊貓精寧採臣、貓頭鷹精博士同其它“cute爆”妖精。。。。頓時增添笑料(至少我真系笑左出黎)

2:90%以上唔對嘴,我明白系中國同台灣演員講華語,但點解3大主角都基本上唔對嘴呢?

3:難道系我對hollywood特技有過高期望?

當然,故事改編有別以往所熟悉,包括:

@鐵扇公主系玉皇大帝既妹妹。
@牛魔王好嚴肅,無劉家輝既詼諧。
@二郎神叛變無間道。
@孫悟空愛上狐狸精!!??!

其實只要系新年期間帶小朋友睇睇開心笑笑都ok既,皆因始終都有一定既娛樂性。

1 則留言:

  1. 我带我家人去睇,佢地睇到刻眼训,但系我妈妈坚持《大闹天宫》好睇过《赌城风云》~ 我觉得牛魔王郭富城有d步惊云既影子~ 哈哈~ ok啦~对白都几盏鬼下咔~ XD

    回覆刪除