2013年9月24日星期二

拔罐歸西篇

估唔到都幾痛下架,不過對於一個按摩背脊都痛到v哇鬼叫既懶鬼散弱中坑黎講,尼種“幾痛架”可能你會當俾蚊叮。

第一次拔罐,個friend話唔痛兼幾好訓,所以就去試試。過程系:

1》除低上衣,背向醫師;
2》抹抹背脊,細火烘罐;
3》第一個罐,游走尾骨;
4》鎖定位置,由頸開始;
5》肩部五罐,背部八罐;
6》十三齊發,待五分鐘;
7》逐一拔罐,大功告成。

點解我話“幾痛下”呢?皆因系個罐吸住個後頸位置既時候逐漸緊繃,甚至你無法郁動頭部,想像13個罐同時系背部吸實(莫非系失傳已舊既吸星大法?)都幾系野架!加上大概兩分鐘左右每個罐位置都有d火刺刺既感覺,講唔上痛但就幾㷫!結果搞掂之後步出治療室系成頭大汗(都話我頂唔順熱架啦!)。

拔罐完畢就好似按摩完個背甘,不過就有某d位置例如肩部同頸部就有d隱隱作痛(難道暗病纏身?)。1次治療、5分鐘、15蚊留下13個麥田圈,尼個體驗幾有趣,絕對有下次。

ps:出發西班牙前都意思意思調理身體咯,雖然last minute,但足以證明我系馬來西亞人。

沒有留言:

發佈留言