2013年9月11日星期三

謎團:沙白vs啦啦

個晚Putrajaya跑完5公里同班friend宵夜打邊爐,遇到個迷思;紀錄番當晚既實況對話:

「Puchong某間火鍋店」
我:唔好意思,碟啦啦可唔可以拿去炒吖?我唔系要退,但尼個唔系沙白,唔啱打邊爐
店:我幫你問下~~
「幾分鐘後」
店:我問左,唔得喔。
我:點解呢?
店:。。。
我:你攞個menu過黎。。。你睇,menu尼度寫啦啦但張相系沙白,不過你依家真系攞左碟啦啦俾我,但系我要既系你menu裡面張相既沙白喔?!甘點呢?
店:噢。。。等等。。
「又幾分鐘後(另一個侍應)」
店:系甘既,我地系跟個字既。
我:甘張相??
店:噢,張相唔關事既,我地系跟個字寫咩。就好似我地有個竹筒魚滑,不過我地唔會上埋個竹筒,淨系將個魚滑放系碟到上俾客仔。
我:(驚訝!)兩件事黎架!你無竹筒用碟始終都系魚滑吖!但張相系沙白不過你攞碟啦啦俾我喔?!無理由我點虎蝦你俾我蝦米架?!唔通你話都系蝦啊?
店:甘。。。
我:我都話唔系唔要你碟啦啦,系麻煩你幫我轉去炒者!你menu都有炒啦啦架嘛!
店:。。喔。。。ok既,不過要加4蚊。
我:絕對無問題,唔該你。

最後我會好聲氣甘講“唔該”系因為侍應由頭到尾都有禮貌笑笑口甘同我溝通,但個“竹筒邏輯”我就唔系好明!?(況且詎話跟menu既字,“竹筒魚滑”你都用碟?)

餐廳點菜我都明白圖片只做參考,但都無理由我點A詎黎B甘離譜都得架?仲成世界既!!

ps:經過尼件事,我對自己既辨識能力存疑;究竟沙白系咪啦啦呢?一直困擾!!有一刻好想打俾峰哥大城心事問個明白。

1 則留言:

  1. 哈哈哈哈!撑你!俾我都会甘样做,真系百思不得其解~

    回覆刪除