2013年6月27日星期四

M。U怪獸大學


相隔12年「monster inc」之後終於出現「monster university」。我自細就無捻過會做到大學生,但一直嚮往大學學府既生活。大學生涯系吸引我撲飛入戲院最重要既元素:


「詼諧笑話」
就我個人而言,主角既風頭無完全被丑角2345所搶,系好事,因為主角已經夠詼諧撐場面,最愛詎d眼神表情同自信爆燈既語氣用詞。正!

「怪獸性格」
裡面最愛既角色性格除左兩個主角,欣賞校長既冷豔(好多想像空間)、羨煞共患難既一班騎呢ok會員、更佩服怪獸造型竟然可以甘抵死!

「情節處理」
整個故事都着重在單眼仔mike既身上。無論系點解甘想讀大學?點解甘樂天進取?點解會反省?甚至結局處理,可謂合情合理合法兼感動感性感嘆。

記住要準時入場,因為進入故事前會有一個動畫短片「小藍傘」,畫面音樂配合唯美動人,切勿錯過。

ps:睇完套動畫片,更響往即將到黎既遊學生活(雖然短短11星期)我堅信會好似單眼仔mike甘精彩!!

2 則留言:

  1. 羡慕,虽然我也很响往大学生涯,但是我却害怕功课与考试,而且自认不是勤劳的学生,所以还是只能干羡慕~~ 你要加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ps:我也超懶惰的!!不過你會找到你認為值得的事讓你有動力去加油!!加油吧。

      刪除